Happy birthday baby!

 
 
I helgen fyllde min fina pojkvän 18 år vilket firades med en stor fest och självklart.. cupcakes! Köpte nyligen en ny bakbok i form av LOLA's cupcakes och där i hittade jag två recept som jag var tvungen att prova. Det blev helt vanliga chokladcupcakes med chokladfrosting och såkallade Bento's som visade sig vara helt underbart goda! En kladdig chokladmuffin med hackad choklad och dumle toppad med vit chokladfrosting. Kan det bli bättre?
 
Som jag kanske nämnt tidigare så söker jag igenom bakböcker och internet efter det perfekta chokladcupcake-receptet. Var inte jätteförtjust i detta från Lola's. Muffinsen var ganska god, om än för lite chokladsmak, men frostingen var ingen höjdare. För söt, för lite choklad och väldigt lös. Som tur var hade jag mina nya tyllar från Crafty cook som räddade situationen med att göra fina blommönster. Formarna jag använde fick jag av svärmor och kommer från Toppits.
 
Lovar att återkomma med recept på Bento's!
 

Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0