Beställa cupcakes?

Nu när jag kommit igång ordentligt med bloggen har jag fått ett par frågor om det går att beställa cupcakes från mig. Fram tills nu har jag bara tagit emot beställningar och bakat till nära och kära, men eftersom att jag tycker det är så himla roligt så är det dags att expandera företaget lite! Haha. 
 
Alla mina cupcakes är gjorda från grunden och kan utformas efter era önskemål när det gäller smak, färg, form och dekor. Minimum beställning för cupcakes är 12 st och för minicupcakes 24 st.
 
Priser
Cupcakes med strössel och liten blomma: 20 kr/st.
Minicupcakes med strössel och liten blomma: 10 kr/st.
 
Dessa priser gäller för upp emot 24 stora stycken stora och 48 stycken små. Lägger ni en större beställning blir det billigare. Priset diskuteras då över mail.
Önskas mer avancerad utformning? Har du några särskillda önskemål? Tveka inte på att skicka ett mejl!
 
 
Beställningar måste göras minst 2 veckor i förväg och leveranser görs endast i Helsingborgsområdet mot avgift. Ni får självklart jättegärna hämta era cupcakes själv om det är en möjlighet! :)
 
Vid frågor/beställningar når ni mig på: [email protected]

Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0